صادرات چراغ روشنایی باغی

صادرات چراغ روشنایی باغی به کشورهای دیگر توسط صنایع روشنایی الین صورت می پذیرد.

صنایع روشنایی الین تولید کننده محصولات روشنایی باغی می باشد که به صورت بدون واسطه اقدام به صادرات محصولات نموده است.

در صورتی که هرگونه سوال دارید می توانید از تولید کننده و بدون واسطه بپرسید .  مهندس رمضانی  09129511334

چراغ باغی یکی از منابع روشنایی فضای خارجی است که هم در ایران و هم در سایر نقاط جهان به طور گسترده برای زیباسازی فضای خارجی و روشن ساختن محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این چراغ‌ها معمولاً با استفاده از مواد مقاوم مانند ورقه‌های آهنی و آلومینیومی ساخته می‌شوند و در تولید حباب آن‌ها نیز پلی اکرولیک و پلی کربنات به کار می‌رود تا مقاومت محصول را در برابر عوامل آسیب‌زای خارجی (از جمله آب و هوا) افزایش دهند.

آیا می‌دانستید کشور ما یکی از تولیدکنندگان پیشرو انواع چراغ باغی است و هر ساله این محصول توسط فروشندگان برتر از جمله بازرگانی الین به کشورهای خارجی صادر می‌شود؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا صادرات چراغ روشنایی باغی به کشورهای خارجی را مورد بررسی قرار دهیم.

مشاوره و خرید آنلاین

بهترین چراغ باغی برای صادرات

 

چراغ روشنایی باغی

جهت اطلاع از بهترین نوع چراغ باغی ، می توانید با توجه به شرایط کشور مقصد مشاوره رایگان دریافت نمائید.

چرا که چراغ های باغی از متریال مختلف ساخته شده و روکش رنگ می شود .

با توجه به شرایط مختلف آب و هوایی می توان انتخاب صحیح تری انجام داد.

همانطور که گفته شد، چراغ باغی نوعی از چراغ است که علاوه بر کاربردی بودن، جنبه زیباسازی نیز دارد.

حتماً این چراغ‌ها را در فضاهای باز مانند باغ‌، باغچه، محوطه ویلا، فضای سبز مقابل خانه‌ها و عمارت‌ها مشاهده کرده و از زیبایی آن‌ها قدردانی کرده‌اید. چ

راغ باغی این قابلیت را دارد که زیبایی چشم‌انداز فضاهای باز را دو چندان سازد.

اما این چراغ دارای انواع مختلفی است که هرکدام دارای تفاوت‌های برجسته‌ای بوده و کاربرد منحصربه‌فردی دارند.

به صورت کلی، تمامی چراغ‌های باغی از جنس پلاستیک یا فلز (ترکیبی از این دو) ساخته می‌شوند تا در برابر عوامل محیطی مقاوم باشند.

این مقاله را بخوانید : راهنمای خرید چراغ فلزی برای هر شرایط آب و هوایی

 

مسلماً آن دسته از چراغ‌های باغی که از جنس فلز ساخته می‌شوند، برای استفاده در محیط باغ و باغچه (بخصوص در مناطق مرطوب و پر باران) مناسب‌تر هستند و در برابر شرایط جوی، مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند. در ساخت چراغ‌های باغی فلزی، از متریال مختلفی استفاده می‌شود (از جمله فولاد و ورق‌های گالوانیزه)‌ که نه تنها انعطاف‌پذیر هستند، بلکه از مقاومت بالایی نیز برخوردارند.

برای اینکه تشخیص دهیم کدام نوع چراغ روشنایی باغی برای صادرات مناسب‌تر است، باید با انواع چراغ‌های باغی آشنا شویم و خصوصیات آن‌ها را بشناسیم. انواع چراغ‌های باغی که برای استفاده در حیاط و فضای ویلای شخصی مناسب هستند و می‌توانند به کشورهای دیگر صادر شوند عبارتند از:

چراغ باغی پایه‌دار

همانطور که از نام آن مشخص است، دارای پایه‌ای بلند هستند.

این پایه در زمینه قرار می‌گیرد و کلاهک یا حباب حاوی چراغ را سر پا نگه می‌دارد.

چراغ‌های باغی پایه‌دار را می‌توان به روش‌های مختلفی در زمین نصب کرد، اما هنگام نصب آن باید توجه داشت که پایه به گونه‌ای قرار گیرد که دچار زنگ‌زدگی نشود و زیبایی چراغ را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

اگر قصد صادرات چراغ روشنایی باغی به کشورهای دیگر را دارید، خوب است بدانید که این نوع چراغ یکی از محبوب‌ترین انواع آن است و قطعاً مشتریان زیادی دارد.

چراغ باغی دیواری

این چراغ‌ها بر روی دیوار نصب می‌شوند .

چراغ‌های باغی دیواری را می‌توان به صورت عمودی یا افقی بر روی دیوار مکان‌های مختلف از جمله اطراف درب ورودی، راهروها و غیره نصب کرد تا روشنایی مناطق اطراف آن تأمین شود.

چراغ باغی دفنی

چراغ دفنی نوع دیگری از چراغ‌های باغی است که پایه کوتاه آن در داخل زمین، باغچه یا چمن دفن می‌شود و به دلیل ارتفاع کم، تنها روی سطح زمین اطراف خود را روشن می‌کند.

این نوع چراغ‌ها جلوه‌ای بسیار زیبا و متفاوت به محیط می‌بخشند و نورپردازی بسیار جذابی را در فضای باغ، ویلا و حیاط امکان‌پذیر می‌کنند.

اما در این میان کدام گزینه برای صادرات مناسب‌تر است؟ احتمالاً می‌توانید حدس بزنید که چراغ روشنایی باغی پایه‌دار، مناسب‌ترین گزینه برای صادرات به شمار می‌رود زیرا از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و این قابلیت را دارد که محیط گسترده‌تری را روشن سازد.

عوامل تأثیرگذار بر هزینه ساخت چراغ روشنایی باغی

 

چراغ روشنایی باغی

 

چراغ‌های باغی این قابلیت را دارند که یک فضای سرد و بی‌روح را به چشم‌اندازی زیبا و دلباز تبدیل کنند.

هر کسی که ویلا، باغ یا حتی باغچه دارد، باید برای این فضا چراغ مناسبی تهیه کند تا هم روشنایی و زیبایی محیط تأمین شود و هم محیط از خطر ورود شبانه دزد و مجرمان در امان باشد.

هزینه ساخت چراغ روشنایی باغی، یکی از عواملی است که بر هزینه نهایی این محصول تأثیر بسزایی می‌گذارد. با شناخت عوامل تأثیرگذار بر هزینه ساخت چراغ‌های باغی، می‌توانیم با ذهن آگاه‌تری نسبت به خرید این محصول اقدام کنیم. در ادامه با این عوامل آشنا خواهیم شد:

کاربرد

همانطور که گفته شد، انواع مختلفی از چراغ‌های باغی وجود دارند که هر کدام کاربرد متفاوتی را ارائه می‌دهند.

برای مثال اگر قرار باشد چراغ در جایی مورد استفاده قرار گیرد که در معرض آب و هوای نامتعادل و باران‌های شدید است، باید در ساخت آن متریال و فلزهای خاصی به کار روند. این امر بر هزینه ساخت چراغ تأثیر می‌گذارد.

 

این مقاله را بخوانید :تفاوت رنگ کوره ای و پلی اورتان و گالوانیزه در چیست؟

پایه چراغ خیابانی گالوانیزه ۹ متری

 

طراحی

چراغ‌های باغی در شکل‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. سبک چراغ، یکی از عواملی است که خریداران هنگام صادرات چراغ روشنایی باغی یا تهیه این محصول برای باغ یا ویلای خود در نظر می‌گیرند و اکثر خریداران چراغ‌های باغی با سبک مدرن را ترجیح می‌دهند. هنگام ساخت این چراغ‌ها، بسته به طرح اولیه باید حجم متفاوتی از متریال‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و به همین دلیل، هزینه ساخت می‌تواند متغیر باشد.

جنس و متریال

جنس فلز یا پلاستیک به کار رفته در چراغ نیز می‌تواند یکی از عوامل تعیین‌کننده در هزینه ساخت آن باشد. چراغ‌های باغی معمولاً از دو فلز آلومینیوم یا فولاد ساخته می‌شوند. مدل آلومینیومی این چراغ‌ها دارای وزن بسیار کمی بوده و از استحکام مناسبی در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی و اکسید شدن برخوردارند. در مقابل، چراغ‌های باغی فولادی دارای مقاومت خوبی در برابر ضربه، فشار و وزن بالا هستند و در برابر تماس با نمک دریایی یا خوردگی اسیدی نیز از خود مقاومت نشان می‌دهند.

رنگ بدنه

به طور معمول، در ساخت چراغ‌های روشنایی باغی از رنگ‌های پودری الکترواستاتیکی استفاده می‌شود زیرا بدنه را به خوبی پوشش می‌دهند. برای چراغ‌های باغی مورد استفاده در محیط‌های نمدار و مرطوب، رنگ‌های پلی اورتان استفاده می‌شوند تا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، نور خورشید و نفوذ مواد اسیدی، بازی و شیمیایی از خود مقاومت نشان دهند.

کیفیت ساخت

کیفیت نیز یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر هزینه ساخت چراغ‌های باغی به شمار می‌رود. واضح است که هرچه کیفیت ساخت چراغ بالاتر باشد، هزینه ساخت آن نیز بالاتر می‌رود اما پرداخت این هزینه منطقی است زیرا چنین چراغ‌هایی به تعمیر و نگهداری مداوم یا تعویض نیاز نخواهند داشت. چراغ‌های موجود در فروشگاه الین از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرند.

فروش عمده و صادرات چراغ باغی

همه ما می‌دانیم که خرید یک محصول به طور عمده، به صرفه‌تر از خرید همان محصول به صورت خرده است. فروش عمده چراغ باغی یک فرصت طلایی برای خریداران محسوب می‌شود، زیرا حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم به صورت عمده به آن‌ها کمک می‌کند محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار پایین‌تری تهیه کنند.

ممکن است برخی افراد به اشتباه فکر کنند که خرید چراغ به صورت عمده یعنی محصول از کیفیت پایین‌تری برخوردار است، اما این تصور اشتباه بوده و خرید چراغ روشنایی باغی به صورت عمده تنها بدین معنی است که این محصولات با حذف واسطه‌ها و به صورت مستقیم فروخته می‌شوند؛ از این رو از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. برای خرید و صادرات چراغ روشنایی باغی می‌توانید محصولات فروشگاه بازرگانی الین را مشاهده فرمایید

صادرات چراغ باغی
صادرات چراغ باغی

استعلام قیمت جهت صادرات چراغ باغی

قیمت های صادرات چراغ باغی بستگی به محل تحویل محصول خواهد داشت.

اگر که تحویل محصول در کشور خودمان و درب کارخانه باشد یا اینکه در کشور مقصد قیمت ها متفاوت خواهد بود.

بنابر این هنگام سفارش محصول صادراتی نسبت به تعیین محل دقیق تحویل تصمیم گیری نموده و سپس جهت استعلام قیمت اقدام نمائید.

حمل و نقل بار جهت صادرات

مشخص کردن نحوه ی پرداخت در صادرات

پرداخت های لازم جهت صادرات به صورت توافقی بین تولید کننده و خریدار صورت می پذیرید.

که می توان به صورت ریال – دلار و یا ارز دولت خریدار اتفاق بیفتد.

صادرات چراغ باغی چیدن در ماشین
صادرات چراغ باغی چیدن در ماشین

حمل و نقل بار جهت صادرات

در صورتی که بار نیاز باشد که در کشور مقصد تحویل شود پس از انجام برنامه ریزی های لازم بسته بندی شده و به سیستم حمل و نقل جهت ارسال سپرده می شود.

 

حمل و نقل بار جهت صادرات

مهندس مهدی رمضانیمشاهده نوشته ها

Avatar for مهندس مهدی رمضانی

سلام . من مهندس مهدی رمضانی هستم. ما فعالیت خودمون رو در گروه صنایع روشنایی الین از سال 1389 شروع کردیم . این شرکت در زمینه تولید، فروش و عرضه انواع پایه چراغ پارکی، خیابانی، حبابی، چمنی، رفلکتوری، صنعتی و کارگاهی به همراه انرژی های خورشیدی بوده که هر بخش به صورت مجزا از تنوع خاص خود برخوردار است و در این راستا نیز محصولات SMD و LED و COB نیز در کنار مجموعه محصولات خود قرار داده است. مجموعه الین در زمینه  صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس،حوزه سی آی اس،آسیای شرقی،آفریقای جنوبی،ترکیه و سایر کشورها فعالیت گسترده ای دارد. برای ارتباط مستقیم با بنده جهت سفارشات عمده می توانید با شماره 09129511334 تماس حاصل فرمائید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.