تولید کننده چراغ پارکی الین با تولید متنوع پایه چراغ‌های ساده و  طرح‌دار و با آلیاژ‌های مختلف، در  ابعاد و اندازه‌های متفاوت فعالیت می نماید.

از آنجایی که تولید پایه چراغ پارکی جزء  یکی از زمینه‌های تخصصی  تجهیزات مبلمان شهری محسوب می‌شود؛ بهتر است تا تولید کننده چراغ پارکی در زمان تولید نکات بسیاری مانند کیفیت، قیمت،  نحوه نورپردازی، نوع طراحی چراغ‌ها، ارتفاع چراغ‌ها و موارد تخصصی‌تر را مورد توجه قرار دهد.

چرا که وظایف المان ها و تجهیزات شهری علاوه برتامین نور و امنیت شهر، تامین زیبایی و نورپردازی هوشمندانه را نیز برعهده خواهد داشت.

در این نوشته مراحل تولید چراغ پارکی را به همراه تصویر ذکر کرده ایم .



مشاوره فروش

09129511334

استعلام قیمت

09129511334

ثبت سفارش

09129511334

شرکت الین تولید کننده چراغ پارکی

شرکت‌های تولید کننده چراغ پارکی زیادی در سراسر کشور در حال فعالیت و فروش انواع چراغ‌های پارکی در ابعاد اندازه و متریال‌های مختلف هستند. نکته قابل تامل در خصوص شرکت‌های تولید کننده چراغ پارکی بر نحوه تولید و فرایند خرید چراغ‌ها می‌باشد. معمولاً شرکت‌های تولید کننده برندهای مختلف دارای طراحی‌ها و فرایند ساخت مختلف در تولید چراغ‌های خود هستند.به عنوان مثال برخی از شرکت‌ها فقط اقدام به تولید پایه چراغ‌های پارکی فلزی یا پلاستیکی و یا آلومینیومی می‌کند. برخی ممکن است هر سه نوع متریال را تولید کنند

صنایع روشنایی الین انواع چراغ پارکی با متریال .پلاستیکی و آلومینیومی و فولاد را در دستور کار خود دارد.

  • گام اولطراحی چراغ پارکی

اولین مراحله در تولید چراغ پارکی ، مرحله ی طراحی اولیه است .

طراحی اولیه چراغ پارکی شامل سه بخش پایه؛ بازو و سرچراغ می باشد.

چراغ های پارکی در صنایع روشنایی الین در مدل های متنوع طراحی و عرضه می گردند.

.ایجاد قوس‌ها؛ منحنی‌ها؛تو رفتگی ها؛بازوهای اضافه؛ ابعاد سفارشی؛ همگی در زمان طراحی اهمیت دارد و نهایتاً با یک رنگ کاری جذاب می ‌تواند بازده بسیار عالی داشته باشد. از جمله کارهای جذاب با طراحی‌های متنوع و بسیار زیبا را می‌توانید در محصولات چراغ پارکی الین ببینید.

  • برش لوله و پروفیل

در این مرحله  با توجه به نوع و مدل کار پروفیل و لوله مورد نظر جهت برش انتخاب می شود  و سپس با توجه به  ابعاد در نظر گرفته شده در طراحی پایه چراغ بر اساس متراژ؛ ارتفاع پایه؛  ورق برش داده خواهد شد .

  • جوشکاری

با توجه به نقشه ی طراحی شده در ابتدای فرایند تولید، مرحله ی جوشکاری آغاز شده و قطعات مد نظر به هم جوش داده می شوند.

بدنه فولادی چرغ پارکی
  • برش لیزری

در این مرحله همچنان با توجه به مرحله ی طراحی و اینکه طرح در نظر گرفته شده مدرن است یا کلاسیک و دارای چه طراحی ای می باشد، فرایند برش لیزری روی پایه چراغ شروع می گردد.

بنابر این  پایه چراغ‌های پارکی مورد نظر به دستگاه داده می‌شود و برش لیزری روی آن انجام می‌گیرد.
در فیلم زیر یک نمونه فرایند برش لیزری را مشاهده می نمائید.

فرایند برش لیزری در تولید پایه چراغ پارکی
  • سندبلاست

سپس  همان پروفیل خام به بخش سند بلاست فرستاده می‌شود. در این مرحله تمامی چربی‌ها ؛زدگی‌ها توسط سند بلاست از بین می‌روند

صنایع روشنایی الین تولید کننده چراغ پارکی
  • مرحله رنگ کاری

پس از انجام عملیات سند پلاست  و زمانی که محصول  عاری از مواد خام شد ، نوبت مرحله رنگ پاشی می شود.

در این مرحله محصول توسط زنجیر آویزان می شود و سپس وارد یک باکس میشود که توسط اپراتور رنگ پودری روی محصول با میزان مشخص پاشیده می شود. و بعد ازینجا وارد کوره می شود.

. معمولاً رنگی که برای پایه چراغ‌های پارکی استفاده می‌کنند؛ از پوشش رنگ پودری الکترواستاتیکی می‌باشد که مقاومت بالایی در برابر شرایط و دمای هوای مختلف را دارد.

اماده سازی قطعه جهت رنگ پاشی
ورود قطعه با باکس رنگ پاشی
پاشش رنگ پودری
ثبت سفارش: 09129511334
  • مونتاژ چراغ پارکی

در این مرحله پس از اتمام رنگ آمیزی، قطعات مختلف چراغ پارکی به هم مونتاژ شده تا شکل طراحی شده در مرحله اول حاصل شود .

در این مرحله سایر اقدامات مورد نیاز مانند اتصالات، سوراخکاری، پایه برش و بیس پلیت و … نیز انجام شده تا پایه چراغ پارکی کارایی لازم را داشته باشد.

  • کنترل کیفیت

کنترل کیفیت به منظور بررسی صحیح و تخصصی تمام مراحل تولید و عدم وجود مشکلات هرچند جزئی و ناچیز توسط کارشناس کنترل کیفیت انجام می پذیرد.

در این مرحله اگر پایه چراغی دچار مشکلی باشد به چرخه تولید بازگردانده می شود تا رفع ایراد شود و اگر هم مشکلی نداشته باشد برای بسته بندی آماده میشود.

  • بسته بندی

فرایند بسته بندی محصول چراغ پارکی به منظور افزایش محافظت از سطح چراغ پارکی و آماده سازی آن برای ارسال به مشتریان انجام می پذیرد.

. شما می‌توانید جهت سفارش محصول چراغ پارکی بر اساس نیاز خود چراغ مورد نظر را بر اساس خصوصیات ویژگی‌ها مثلاً ارتفاع چراغ؛ رنگ چراغ؛ نوع لامپ مصرفی؛ کیفیت چراغ ؛نحوه نصب ؛جنس پایه چراغ؛ نوع حباب از نظر حباب مات یا حباب شفاف و بسیاری از المان‌های دیگر را مدنظر قرار دهید و بر اساس خصوصیات و ویژگی‌های چراغ مورد نظر استعلام بگیرید.

برای مشاهده تمامی محصولات و مقایسه به بخش چراغ پارکی مراجعه نمائید .

جهت استعلام قیمت چراغ پارکی هم اکنون می‌توانید با شماره 09129511334 تماس بگیرید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارش کنید.

مهندس مهدی رمضانیمشاهده نوشته ها

Avatar for مهندس مهدی رمضانی

سلام . من مهندس مهدی رمضانی هستم. ما فعالیت خودمون رو در گروه صنایع روشنایی الین از سال 1389 شروع کردیم . این شرکت در زمینه تولید، فروش و عرضه انواع پایه چراغ پارکی، خیابانی، حبابی، چمنی، رفلکتوری، صنعتی و کارگاهی به همراه انرژی های خورشیدی بوده که هر بخش به صورت مجزا از تنوع خاص خود برخوردار است و در این راستا نیز محصولات SMD و LED و COB نیز در کنار مجموعه محصولات خود قرار داده است. مجموعه الین در زمینه  صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس،حوزه سی آی اس،آسیای شرقی،آفریقای جنوبی،ترکیه و سایر کشورها فعالیت گسترده ای دارد. برای ارتباط مستقیم با بنده جهت سفارشات عمده می توانید با شماره 09129511334 تماس حاصل فرمائید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.